Falun t.o.r.

Idag har jag varit i skolan en sväng. Känns som en evighet sen jag var där sist. Vi har haft seminarium där vi presenterade ett varsitt patientfall som vi tagit från våran praktik som vi nu är ute på.
Det gick bra och det väl intressant att höra vad de andra hade med sig för "fall".

Nu när jag kom hem blev jag så trött, så trött. Har sovit som en kratta inatt. Först hade jag en väldans hosta som jag tydligen knappt märkte själv, för den stunden sov jag. Det var när Pär undrade om jag ville ha hostmedicin som jag vaknade till. Ja visst, sa jag och svepte medicinkoppen. Efter det har jag inte sovit en blund, vilket är mycket underligt då min hostmedicin innehåller morfin..... Strange..... Men så är det i alla fall... Kommer väl förmodligen sova bättre inatt, I hope!

Idag var jag för övrigt med om en mycket underlig händelse. Vi gick till vår lärare för att få se våra tentor i parodontologi. Vi hade fått besked via mejl att vi var godkända men inga poäng eller så.
Min tenta tar hon fram sist och tvekar lite...... Shit, tänkte jag. Nu är jag underkänd och hon har mejlat fel! Helvete!!! Då kommer det underliga:
-Ja, Hanna. Två stjärnor i kanten, VG!

Jag höll på att tappa hakan, och nu menar jag det verkligen, det är inget komplimangsfiske. Helan veckan före tentan i fråga var jag sjuk i influensa med feber. Jag tyckte tentan var svår när jag skrev den och hade ju som ni vet oroat mig som tusan över att jag kanske inte hade klarat den. Och nu får jag ett sådant här besked...??? What is wrong with this picture????
Jag vågar fortfarande inte ta in det riktigt då jag bara väntar på ett mejl där hon ursäktande ska förklara att hon tittade på fel namn, typ Annas eller Beatas (skitungar!). =)

Nu ska jag och mitt pyre äta pommes och grillkorv, sedan väntar Desperate.

Adjöken, adjö!

Kommentarer
Postat av: Wallin

Grattid Hanna! Och var får man tag på din hostmedicin? :)

Postat av: Wallin

Grattid Hanna! Och var får man tag på din hostmedicin? :)

2007-04-25 @ 22:23:50
URL: http://www.nogg.se/cecilias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback