Ny vecka

Helgen har varit helt underbar! Vilket väder.... På lördagen fick Pär vara ledig fast att han kanske skulle jobba, toppenskönt! Vi gjorde fika och tog med vår vovve ut till Maln där vi satt/låg på stranden och hade det supermysigt i solen. Det var så varmt att man nästan inte fattade det. Efter ett tag måsta vi gå därifrån för vi höll på att förgås i värmen. Är det inte underbart så säg???

Lördagskvällen blev oxå den supermysig med grillning hos Tina och sedan kollade vi på hockey-finalen. Jag var så trött när matchen var slut att det blev bilfärd hem och sen stupade Hanna i säng. Kan tänka mig att det är de första praktikveckan som gör sitt till. Även om det inte känns jobbigt så är det mycket nytt och mycket info man hela tiden ska ha i huvet. Men roligt är det!!!

Igår (söndag) tog vi sovmorgon och sen for vi till Hassela för att titta på ett sommarhus vi eventuellt ska inhandla. Känns kul, pirrigt, lite ångest, nervöst, spännande, kanske kostsamt??? Men det blir nog bra, vi får se vad framtiden utvisar...... =)

Idag (måndag) börjar min andra praktikvecka av fyra. Börjar inte förrän 11:00 idag, superskönt! Har tagit en morgonpromenad i solen och ätit en riktig mysfrukost med mig själv, härligt! Slutar 20:00 ikväll och är väl rätt slut då kan jag tro så det var lika bra att skriva nu tyckte jag.

Hoppas alla andra oxå fått känna på det fantastiska sommarvädret vi haft i helgen, och njutit av det riktigt ordentligt.

Nu måste jag börja tänka på refrängen......... Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Wallin

Satan vad det låter som ni har mysigt. Var ligger stugan? Du har du många vuxenpoäng nu Hanna. :) Hoppas du har det fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback