SM &Thyra - dubbel glädjeyra!

Ja, vad säger man...? SM-helögen i Södertälje har varit helt fantastisk! Äntligen, äntligen, äntligen fick seniorerna sitt guld och det var vi/ni mer än värda! En felfritt program med attityden på topp ska inte belönas med mindre. All cred till er tjejer, ni var grymma! Jag längtar till VM.... =)

På vägen hem kom nästa glädjerus. Tezz ringde och undrade om jag ville vara gudmor till lilla Thyra! Jag måsta gråta en skvätt på Mc Donalds i Upplands Väsby som var invaderat av cheerleaders för tillfället.
Om jag ville?! Självklart, kan inte tänka mig en större ära! Så nu har jag två små gudisar, Thyra och Erik som för övrigt fyller 6 år imorn...


image15


Mitt lilla solsken...



Adjö från en stolt gudmorsa!

Kommentarer
Postat av: Wallin

Men gud så kul till gudmorgrejen! Oj, vad söt hon var, väldigt likt Henrik måste jag säga. Hah. Hur är det annars? Snart är det "sommarlov". :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback