Fredag 3/8

Idag är det en bra fredag. Inte ne sån här fredag när man våndas lite för man vet att man ska jobba helg. Nej, idag har det bara varit en bra fredag. Varför? Jag är ledig i helgen! Så himlandes sweet! Känns som jag jobbat och jobbat i oändlighet och aldrig hinner jag ta igen mig och vila upp kroppen.
Men nu ska det bli vila och nöjen, två hela dagar av underbar ledighet, I love it!
Dessutom verkar solen vilja visa sig, kan det bli bättre?

Så morgondagen är planerad att spenderas på beachen, maln eller Hölick, det är inte bestämt än.
Sedan är det pool-party på dagen/em/kvällen hos Ekvall-Ljung, med "Singstar" och tillhörande rött vin kan jag tänka....

Söndagen ska ju bjuda på ännu bättre väder om vi har tur och man kan tro på väder-gubbarna och då blir det nog i så fall Hölick, har inte varit där i sommar än. Längtar....

På måndag börjar jag inte förrän 14:00, lovely. Nästan en dag extra ledigt liksom...

Idag kom min lilla skatt och hälsade på mig på jobbet, hon är då gudmors allra sötaste socker....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback