Så var det jul igen!

Jajamänsan, nu är det inte många dagar kvar. Det ska bli så ofattbart skönt att få jul med all ledighet den innebär.

Har idag avslutat mina julklappsinköp och känner mig mycket nöjd med resultatet. Alla har fått och de flesta har fått riktigt bra saker. I love to give away presents! Det är liksomn det bästa med julen, förutom ledigheten, att man får ge bort en massa saker till dom man tycker om och se deras (förhoppningsvis) glada miner.

Tar tåget till Falun imorn för sista gången på två veckor - lovely!
Anna och jag ska lägga på ett kål med vårt PM till B-uppsatsen och sen kan vi med mycket gott samvete åka hem för jullov. Är det inte härligt så säg?
PM:et ska va inlämnat först 4/1-08 men vi tänkte ta och slutföra det nu innan jul så vi kan va heeelt lediga.

Har fått varit hela dagen med mitt socker idag och vi har haft en jättemysig dag på stan. Verkar som hon börjar förstå vem jag är lite mer nu och tyr sig mer och mer till mig. Ville bara hålla mig i handen på stan, inte mamma. Helt rätt, hon ska lära sig vem som är gudmor. Hi, hi!

GOD JUL alla.



Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback