Tjugosjunde december tvåtusensju

All good things come to an end....... Japp, så även i år. Julen drog snabbt och intensivt förbi.

En mysig jul med vänner och familj blev det även i år.
Julafton började med strålande sol, härligt! Pärtan och jag packade bilen full med vovve, paket och kläder och for ut till maln och familjen Ekvall-Ljung. En lung start på dagen men jul-fika och mys. Sen gick vi alla ner till stranden, snörade på oss skridskorna och åkte på isen.
Så himla härligt! Solen sken och insen var toppen-fin. Jätteskoj att stå på grillor igen, det var säkert 5 år sedan sist.

Eftermiddagen och början av kvällen tillbringades hos mamsen och Jonnie med syrran och Per. Vi åt och åt och åt... Så himla gott var det. Tomten kom oxå förbi med en hel del klappar. Alla vart nöjda och glada!
Mitt bästa var Efva Attling-ringen av Pär. LOVE U pyret!

Senare halvan av kvällen spenderades hos familej Ekvall-Ljung igen. Vi slog ihop de två famlijerna och avslutade julaftonen tillsammans. Julgodis, juldrycker och poker. 01:30 fick jag äntligen Pär att slita sig ifrån pokerbordet och följa med mig hem och sova. Trött!

Judagen blev otroligt seg till en början. Åt lite mer julmat till lunch och sedan bar det av hemöver för soffläge.
Masade oss in i duschen framåt tre-tiden och sen var det bara att ladda om inför RADJOS med gänget.
En mycket trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap!

annandagen var det dags för Pär att jobba igen.
Jag gjorde inte många knop. Vi käkade hos syster och Per på kvällen och testade deras Buzz. Kul!

Nu längtar vi efter Ässjö och vårt lilla hus som vi förhoppningsvis får åka till imorn.
Nyår ska firas tillsammans med familjerna Sjöstrand/Lindh, Henriksson/Nordh och Marcus/Lindh - trevligt!

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback