Blogger

Jaha, då hade man startat en "riktig" blogg då... Kan ju va skoj, om inte annat så för er som av nån underlig anledning är intresserade av mitt liv och leverne. Haha...

Dagen idag har bestått av: hälsa på alla härliga ungar på mitt gamla jobb (dagis), ätit gratis lunch (på dagis), hämtat ut ett förslag på inbjudan till syrrans bröllop hos Fredrik på tisdag, pluggat näringslära, promenerat med hunden, gjort mat, ätit.

Det som komma skall: träna 19:00 sharp! I like....
Sen kanske man skulle få en semla av min kära svärmor, najs! =)


Ciao

/H

Kommentarer
Postat av: Grajbo

Hej babe!

Jag är stolt som får första kommentaren i din blogg. Kommer att följa den med stort intresse!

2007-02-21 @ 19:54:47
Postat av: Maria

Wei! Härligt tjejen! Nu får jag lite koll på ditt Dalarna liv å! :) Ha det bra, kramar -Maria


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback