Kakan!

Kakan, eller Kajsa som hon egentligen heter blev lite sårad över att jag ännu inte skrivit nåt inlägg om henne i min blogg....
Så här kommer det, the Cookie-inlägg!

Kajsa är min rumskamrat här i falun, fast snart min ex-rumskompis då det bara är två ynka dagar kvar på mitt boende här... =( Men med tanke på omständigheterna kommer det bli bra, för alla.

Vad mer att säga...? Kajsa är go och glad och har blondt hår! Kommer från Kungliga Huvudstaden och bor med en kille som spelar hockey i AIK, coolt!!! =)

Måste ju nämna go'biten Anna oxå. Hon har svart hår och kommer från Lindesberg, Örebro. Duktig som fan i skolan, men det har vi överseende med.... =) Hon bor i en liten, supermysig etta i en källare på en villa här i city och gillar att träna på Friskis och snoka runt!

Ja, så ser de ut mina närmsta polers här i Dalarna!

Over and out!

/H

Kommentarer
Postat av: Kakan

Tack Hannis! Nu blev jag rörd!! Kommer sakna dig o våra myskvällar i lyan! Kram kram K

2007-02-26 @ 13:24:01
Postat av: Stina

Men hej Hanna! Va roligt att du också har en blogg! Nu ska jag följa ditt liv frenetisk via plattskärmen :) Hoppas allt är toppen borta i Dalarna och att du fortsätter vara en talang! Kramar!

Postat av: Anna

Snoka runt är något du inte heller är så dålig på om jag får säga mitt..
Tråkigt att du ska flytta men vi lär väl ses en hel del iallafall antar jag..
Sovplats finns om du känner för´t nån dag iallafall..Puss kram jättebanan

2007-02-26 @ 21:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback