Beach-turnering och stugan

Nu var det ett tag sen igen.... Har jaft en del att pyssla med, trots att bröllopet är avklarat. Helt otroligt, jag har alltså ett liv efter bröllopet oxå... =)

Förra veckan jobbade jag en del och hann faktiskt med att träna en kväll. Det kändes jätteskönt.
Pär var till Sundsvall på möte m.m. på tisdagen så då fick jag lite tid för mig själv, det var oxå skönt.

I helgen som varit så jobbade Pär på lördagen och jag var med T på maln och beskådade beachfotbollen och mina cheer-tjejer, jättemysigt! En solig och underbar dag med det bästa sällskapet, mat och promenad, sweet!




For till Hassela på lör-em. Var till en liten sjö som var totlt invaderad med mygg.... Men lite fina kort hann vi med i alla fall innan vi måsta rusa till bilen för att jag inte skulle få ett psykiskt sammanbrott av allt smått som åt på mej....

     

På söndagen kom Julia till oss i stugan, det var mycket trevligt. Vi uppvaktade Henrik som hade fyllt år och sen åkte grabbarna ut på fisketur. Jag, Julia, Tessan och Thyra tog en promenad och myste lite tillsammans.

     

Söndagen avslutades med grillning med M & A och sedan jordgubbar till efterrätt, mums! En toppen-helg med andra ord. Sommaren är fantastisk....

  

Nu kallar jobbet! Adjöken /H


Kommentarer
Postat av: wallin

Gud vad fina ni var på bröllopet! Det är kul att du lägger upp så många bilder. Kram

2007-07-04 @ 21:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback