En tisdag att minnas

Åsa: "Kom ner ni oxå, det är mycket, mycket troligt att det är han ikväll."

Pär & Hanna: "Nej, vi orkar inte. Det har dom sagt flera somrar nu och det har aldrig blivit nåt."

Åsa: "Men folk har sett honom på stan och så......"

Pär & Hanna: "Ja, precis som förra sommaren, och förra. Det kommer inte att hända. Vi blir hemma."

Åsa: "Ok..."

Någon timme senare......

SMS från Åsa: "Johan Persson och Norpan är i alla fall här."

Pär: "Fan, då är det ju han ändå....!"

Hanna: "Ja, men vi cyklar väl ner då!"

Pär: "Nej, jag orkar verkligen inte (helvetes-vecka på jobbet) ..... Fan vad trist!!!!"

Några minuter senare:

SMS från Åsa: "Ja!!"

Hanna kastar på sig de kläder som ligger framme, hoppar på stålhingsten (cykeln) och trampar för allt vad benen orkar ner mot August. Snikar in sig genom entrén för 100:- istället för 120:- och där står han på scenen.
Mannen med stort M! Mina damer och herrar:



LARS WINNERBÄCK!


Han spelade fyra låtar varav två egna; Elegi och Åt samma håll.
Sen såklart extranummer; Kom ihåg mig.

Det var grym stämning, packat med folk och otroligt kul att få se Lasse igen! Nu behöver jag inte gå på August och vänta och hoppas nån mer tisdag, I've seen enough!


image81



Tack och adjö.... Pust.....

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja var det inte underbart så säg:)
Vilken tisdag alltså!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback