Sommar och sol

Idag är jag ledig och solen är här!!!

T och jag drog ut på maln efter att ha inhandlat proviant på Statoil, utan mat dör vi. Allmänt känt...
På maln träffade vi Anna och Kepsen, riktigt mysigt hade vi det! Solen sken på oss och det var precis som man vill att det  ska va på sommaren. Mmmmm...

Nu har jag piffat mig och väntar på att Pär ska komma hem. Vi ska gå på grillafton på Radjos med hela gänget.
12 stycken blir vi, kul, kul! Längtar efter mat, gott vin och trevligt sällskap. Sommaren är det bästa för sånt!

Ha en trevlig kväll, I will.

/H

Kommentarer
Postat av: anna

Kul att ni har fint väder..här har det varit skit ända sedan studenten...
Känns som att det inte blir någon sommar. bara 3 veckor kvar att jobba nu, har gått sjukt fort.
Snart ses vi ju..
Sitter o kollar in sista minuten, ta mig bort bort bort..
Puss

2007-07-13 @ 05:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback