Tisdag - igen!

Ja, igår var det tisdag och idag är det onsdag.

Jobbade precis heela dagen igår, från 7:45 till 17:30, inte ett snällt pass...
For hem och gjorde mat.
Hade tidigare på dagen fått höra att våra vänner (Tina, Micke & Monica) hade bjudit in sig själva till oss får att dricka lite rosé och samtala innan de skulle bege sig ner på August. Beslutsamhet tycker vi om!
Men jag skulle ju va barnvakt så inte skulle jag följa med, nej, nej!

Men så fick jag ett sms som förklarade att jag inte behövde va barnvakt. Oj, så jobbigt det blev nu..... Som student i sommar tider har man inte fått pengar sen i maj.... (Fuck CSN)...och dessutom har vi planerat in både tor- och lör-kväll ute på stadens gator, så jag tyckte väl egentligen att det vore bäst att stann hemma.

Det är konstigt att man kan tycka att en sak som verkar så självklar någon timme innnan, verkar helt annorlunda när två goda vänner och en flaska rosévin dyker upp. Aja, baja!
Så visst följde Hanna med ut, och det vart jättemysigt. Tack gumman, du är bäst!

Nu ska jag försöka få lite sol på min kropp innan jag börjar jobba på em. Pär ska åka och titta på en båt, sweet!

Tack och hej, brun-utan-sol-sprej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback