2 days to go...

Ja, mina vänner nu är det nära...

Torsdag idag.
Ska åka ut till mor på maln och lämna min klänning som hon ska få stryka och sedan frakta till Delsbo imorn.
Sen ska jag till Inger på Hair Cut och klippa och slinga mitt hår.
Måste sen kila in till Pär på jobbet och skriva ut lite saker till på lördag och sen bär det av till mitt jobb kl 16:30 - 21:10.
Och är det lika mycket folk som igår så lär kvällen gå fort. Konstant kö från kl 17 till typ 21....

Nu är det dags för frukost och......


.....Day's of our lives! B there!

Adjö

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej raring, hoppas att du får en riktigt bra midsommarhelg, att systers bröllop blir allt ni önskat, planerat och drömt. Hälsa Erika och gratta från mig. Du finns i mina tankar! Kram Tina

2007-06-21 @ 21:16:48
Postat av: Anna

Hej! Jag gissar på att inte du kommer ikväll, hörde nått om att Pär kommer iaf, förstår att ni har en del att styra med. Hoppas bröllopet blir toppen, som jag tror att det blir.
Ha en trevlig midosmmarhelg! Kram!

Postat av: Anna

Glad midsommar hanna!
Lycka till imorgon, hoppas att allt flyter och att ni får det trevligt.
Här är det int världens roligaste midsommarväder, men det är inte mycket att göra åt.
Hej svejs..

2007-06-22 @ 15:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback