Den bästa helgen...

Så var det ny vecka igen och bröllopet närmar sig med stormsteg! Det vr inte längesen det var påsk och jag resonerade: " Ja, men det är ju lååångt kvar, vi kommer att hinna".....
Jovisst! På lördag är det bara två veckor tills det är dags, men som tur är tror jag att vi faktiskt är färdiga med det som kan göras nu.
Skickade in det sista på tryckeriet nu idag och nu kan vi bara vänta på att det ska bli klart. Sweet!

Helgen har varit helt underbar!!!!

LÖRDAG: Äntligen var det dags för möhippan. Som jag har donat och planerat. Kommer,det bli bra, kommer alla tycka att det är kul???? Osv....
Men vi hade en toppen-dag och jag tror att alla var överförtjusta. Skattjakt på stan, lunch i solen i Borgarparken, GoCart-tävling och sedan partaj och middag ute på kvällen. Släckte och låste på Cafe August. Helt perfekt!

SÖNDAG: Upp i tid, över förväntan, och iväg till vår stuga! Första dagen då den verkligen är våran efter allt pappersskrivande och flytt av pengar. Så härligt att det äntligen bara är vårt!
Pär klippte gräs, krattade och pysslade på tomten. Jag städade hela huset invändigt och frächade till allt helt enkelt.
Att solen lyste på oss hela dagen gjorde det hela ännu bättre. Och när vi jobbar tillräckligt rodde vi ut på sjön och fiskade, myspys.......
Middag sedan med Henke och Tessan och mitt lilla socker Thyra. Killarna gjorde en fiske-sväng till innan vi rullade hemåt mot Hudik vi 22-tiden.
Trötta, men otroligt nöjda var vi när vi stupade i säng.


             

Idag har jag varit till Bjuråker på mormors grav och satt dit en bukett gullvivor från vår tomt. Idag är det 4 år sedan hon togs ifrån oss. Tiden går sjukt fort, kändes som för ett, max två år sedan........... Älskar dig!

Nu ska jag plugga inför ett seminarium imorn, och efter det är det sommarlov!

Adjöken på kröken....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback