Effektiv och förvirrad??

Nu är äntligen min rabatt färdig! Eller färdig kanske inte är rätt ord.... Färdigställd i alla fall. Den har inte börjat blomma än, men alla plantor sitter på sina rätta ställen och den är väldigt fiiin! Ännu finare när blommorna kommer kan jag tänka mig...

                         

Här planteras det....       .......och kul är det!                   Se så fint det blev!          I'm proud....


Pär och hans far tog tag i projektet kallat; flytta/utrota myrstacken.
Henrik var ju där och rörde runt lite med traktorn tidigare och tro det eller ej, men det verkar som att myrorna flyttat! Stacken var kvar men vi såg inte en enda myra, unbelievable.... (stavas det så???)
Men deras övergivna bostad togs ändå bort och rikligt med gift lades ut, vi vill inte att de får hemlängtan...

Idag har det varit fixar-dag..... Eller som vissa har fått erfara, glömmar-dag. Jag har så fullt i mitt huvud nu och skulle precis som min kära vän T behöva köpa ett till minne.

Började med att åka på dagis och rapportera in timmarna jag jobbade i fredags, passade även på att äta lunch där. =) Mamma ringde och undrade när jag skulle komma. Komma?? Just fan! Jag skulle klippa håret på Jonnie, shit! Ja, ja jag kommer vid 13. Bra!

For sen på Folkis för att söka litteratur i anestesi (bedövning) som vi behöver till hösten, fick tag på två = mycket bra!

Sen till mor för att klippa hår, gick bra och "kunden" blev nöjd.

Kl. 15:45 steg vi innanför dörren på SEB, var där i 10 min och sedan var det klart. Smidigt och bra. I like...

Toppen, tänkte jag. Nu hinner jag till den nya handelsträdgården "Gröna Systrar" i Finflo. Synd bara att de endast hade öppet fre - sön..... Bra jobbat, smått irriterad.

Till Kjelles för att inhandla det som skulle köpas, svettig och stressad.

Hem med "varorna" och sedan i räser-fart till Julia och Tilda på maln för att fixa mat och sånt när Åsa åkte på möte. 5 min sen, fan!

Åsa kom hem 19:30, då vidare till syster för att prova brudklänningen en sista gång och klistra på guldhjärtan på 30 st ljuskoppar. Rätt snabbt gjort, bra.

21:30 hemma.

Lite pyssel, lite TV och om några minuter = stupa i säng.

En effektiv om än lite rörig dag. Jag gillar inte rörigt..... Men jag övar =)

Gooood Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback