Lugnet efter stormen

Så var det över. Trodde jag skulle känna mig snopen nu såhär efteråt efter allt jobb, pyssel och förberedelser men jag känner bara ett harmoniskt, lyckligt, luddigt lugn. Så skönt... Kan inte känna mig annat än helnöjd på alla  tänkbara sätt.
Brudparet är på mini-smekmånad i London, jag hoppas de har det mysigt.


Gårdagen ägnades till stor del av att sova, är helt utpumpad efter helgen, så det blev en sköön sovmorgon.

Åkte ut till Åsa som var ensam för barnen har fotbollsskola den här veckan.

Pär slutade tidigare, redan 16:00, har behövde oxå sova sa han.
Vi gjorde så småningom mat och sedan blev det en cykeltur ner på stan där vi hyrde två filmer. Tittade på en "Beck" nr 21. Den var helt ok. Somnade sött strax före 00:00.

Idag sov jag oxå länge, tröttman kommer liksom efter.
Städade lägisen som är i klass med ett slagfält, bokade tvättid och donade lite hemma.
Sen fick jag shoppa, vilket gjorde mig mycket glad! Why save when you can spend... =)
Nu är vi lyckliga ägare av en digital systemkamera, sweet. Ska bli superkul att börja fota fina bilder med den. Är ju en sån fantastiskt stor skillnad att ha en RIKTIG kamera. Även om vi inte är några mästerfotografer...
(Har även hunnit med att tvätta en massa.)


Tjusig...


Pär har varit i Sundsvall hela dagen på möte och nån Roadshow, är på väg hem nu.
Jag har haft en skön ensam-kväll med träning, mat och en lååång dusch. Lovely!

Nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på American Idol, läre slockna rätt fort är mitt tips.

God Natt! /H


Kommentarer
Postat av: Jennie P

Tjenare Hanna!
Din systers bröllop verkar ha varit alldeles underbart, så som man hoppas! Kul! Du var himla fin som brudtärna också! Hoppas allt är bra annars och att du njuter av sommarlov! Ses till hösten, om inte innan!
Kram Jennie

2007-06-27 @ 14:21:04
Postat av: Anna

Hej! Skriver en liten rad här också.
Inte haft dator på ett tag.. Så skönt att du känner dig nöjd efter allt pysslande. Jag vill höra om bröllopet när vi ses:)
Jättefin som brudtärna.
Så ni har köpt en ny kamera, visst är det skoj med en systemkamera?!
Höres! Kram Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback