Mina bästa!

Det är ni som får mig att orka när allt känns tungt, ni är mina ljus i mökret, mina solsken efter regnet...



              




Men nu är det sommar och jag är GLAD!!!!

Ville bara ägna en tanke till mina speciella pärlor. Puss!


LITE NYTTA MEN ÄVEN FAVVO-SYSSLOR

Idag har jag kommit hem från stugan efter att ha varit där sen i tisdags. Jag har fått jättemycket gjort och det känns toppen.
Har putsat fönster och satt upp gardiner i vardagsrummet, båda sovrummen och i hallen uppe.
Jag har grävt en rabatt som jag såsmåningom ska sätta fina blommor i.
Jag har skrapat vit färg (ett riktigt helvetesgöra) på bron, halva klar, som ska målas om.
Jag är duktig!

Sen har jag även hunnit med att sola på bryggan, gått promenad med Tessan och Thyra, grilla i solnedgången med min älslking och goda vänner, sett landskamp i fotboll, myst med min bästa guddotter, samt ätit nygräddade våfflor med rårörda jodgubbar och glass. Är det inte härligt så säg?

Tack alla i min omgivning för det ni, var och en, alldeles speciellt bidrar med i min tillvaro. Vad vore jag utan er?

Nu skiner solen och jag ska gå ut och gå med  T. En av mina andra favorit-sysslor...

Kommentarer
Postat av: Tina

Raring, du vet att du är viktig!
Är så imponerad över att du är så aktiv, härlig positiv och energigivande,hoppas att vi hinner ses nästa helg när det blir hel Hudik-helg för mig igen.
Kram

2007-06-11 @ 01:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback