På lördag smäller det!

Jajjebullen, som min vän Kakan skulle ha sagt. Hon har för övrigt blivit moster (igår), grattis stumpan!

På lördag är det dop för Thyra, tillika min guddotter. Jag börjar nu bli lite pirrig. Ska som gudmor bära henne fram till altaret osv. Men det går ju säkert bra, bara hon är på bra humör borde det vara piece of cake. Men det vet man ju aldrig......
Vi åker till Hassela på fredag em. då dopet är redan kl 11:00 på lördag. Jag kommer även gå över till Henke och Tessan lite tidigare då de gärna ville ha lite barnvakt så de kan fixa det sista innan alla gäster kommer. Det gör jag mer än gärna!

                 


Mitt lilla socker!

Kommentarer
Postat av: Anna

Söt liten tjej:-)
Förstår att det är mycket att tänka på inför bröllopet, men försök att tänka kallt o positivt. "Det löser sig".
Har du börjat jobba? För mig går det kanoners, hur kul som helst men mycket att hålla reda på dock.
Tack för komplimangen för klänningen (fick den i present av jonas).
Lova att lägga upp kort på dig o syrran i klänningarna. Jag är så nyfiken.
Miss you too...puss kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback