1 down 2 to go...

Nu är bordsplaceringen till bröllopet färdig och tillfredställande, hoppas jag! Vi har i alla fall haft målsättningen att alla ska få så trevligt som möjligt.

Idag ska E & P träffa prästen och sen ska jag förmodligen få lämna in kyrkoprogrammet och placeringskorten på tryck imorn! I like it.
Det är så härligt att få saker och ting gjorda så man kan "bocka" av på sin lilla lista. 
Så sedan är det bara programmet till festen kvar och det ska min raring T hjälpa mig med så jag vet att det kommer att lösa sig galant.

Igår kom jag även på vad Thyra ska få i dopgåva, tack Åsa! Det kommer bli toppen. 

Försöker plugga men är inte riktigt motiverad. Känns som det mesta sitter och jag vet inte vad mer jag ska läsa???
Regnar gör det oxå...... Trist.

Ska i alla fall få åka och träna kl 17:00, sweet.

Adjöken för nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback