"Du är så fin och jag tycker om dej......"

Idag är det söndag och jag är trött. Min allergi har slagit till med besked nu så mitt huvud känns ungefär 14 gånger så stort som normalt. Halsen och näsan kliar som tusan och öronen har fått sig en släng de med. Men det värsta är nog ändå den totala tröttheten som smyger sig på när man minst anar och slår till lika hårt som att springa in i en tegelvägg ungefär....... Men nu är det bara typ 2,5 vecka kvar på den här terminen så jag har bestämt mig för att fösöka vara positiv och hålla ut de sista veckorna, I can do it!
Som en klok kvinna brukar säga: "Det är en inställningsfråga". Så sant, så sant....'

Helgen har varit bra. Var med på den årliga dansuppvisningen på Håstaholmen på fre och lör-kväll. Roligt at få frågan om man vill va med fast man har slutat i föreningen. Tror mitt lilla solo-performance var uppskattat.......
Igår på dan gjorde syrran och jag (mest jag) 70 st små påsar med ris till bröllopet. De blev jättefina och söta, men det var ett riktigt piller-göra. Nu är det hur som helst gjort......

Efter uppvisningen igårkväll var det mat och dryck på Radjos med cheer-tjejerna och vi hade så himla roligt. Vi var typ ensamma på stället, men vad gjorde det? Vi dansade på bardiskarna och gjorde våra egna drinkar innanför baren. Det är en stor fördel att känna barägaren, om man säger så.... =)

Dagen idag har gått i mys-tecknet. Var på babysim med gudmors älskling Thyra på fm. Det var verkligen supermysigt med alla små som åkte runt i vattnet och hade det skönt.
Sedan var vi bjudna på mat hos mor och Jonnie på em. Perfekt tajming på en söndag. Så skönt att slippa göra mat!

Nu har Hanna sovit två timmar då allergin tog överhanden ett tag, men nu tror jag vi ska ta bilen till Donken och inhandla något smarrigt.

Imorn åker jag till Falun och kommer hem på ons. Då på ons-kväll ska syrran och jag till Fia och testa de håruppsättningar vi ska ha på bröllopet..... På fredag är det tenta och sen till helgen fest igen för Anna.P som fyller 23 år!

Adjöken sa fröken!

Kommentarer
Postat av: Wallin

Hallå, jag tror att jag missat nåt. Ska din syster gifta sig? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback