Jag är en bra vinnare

Igår var det lördag och regn ute. Perfekt shoppingväder! Perfekt video-tittar-väder tyckte Pär och det var kanske lika bra så att jag kunde fara runt på stan som jag ville....
Först lite jeans-letande med syrran och sedan en riktig långfika på Radjos med Tina. Det var som vanligt jättemysigt och vi behandlade alla de stundande frågeställningarna.

Kvällen forsatte i goda vänners lag med middag, en dunk rödvin, snacks och TP.
Vi, tjejerna, vann och det var ju väntat.... Deltar gör man som sagt för att vinna. He he! Jag är en god vinnare.

Söndagen har spenderats i Hassela i vårt nya sommarhus! Ja, nu törs jag faktiskt offentliggöra det. Det ska bli riktigt kul att få pyssla, måla och plantera där i vår/sommar/höst.
Och icke att förglömma; inflyttningsfesten!!! It will come, I promise.

           

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack hjärtat för en bra Hudik-helg det behövdes, många timmars lösa världsproblem, avslappnat umgänge, god mat och många skratt :)
Kram T

Postat av: Wallin

Men justja, ni har ju skaffat hus. Fan vad nice. Jag hoppas att man är bjuden på inflyttningsfesten. ;) Med mig är allt kanon, snart iallafall. Jag vill bara ha ett ställe där jag kan bo själv och pyssla. Puss!

2007-05-22 @ 09:18:48
URL: http://www.nogg.se/cecilias
Postat av: Anki

Ja
man hälsa er välkommen till Hassela och när ni ändå åker förbi oss får ni så gärna titta in på en fika.Ha det så bra.
Kram Anki

2007-05-22 @ 13:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback