Ny vecka

Idag är det måndag. Första dagen på en helt ny vecka. En vecka då jag ska va hemma precis ALLA dagar, hur ska det gå?? Har ju en tentdens att bli lite rastlös emellanåt.... Tur att jag har tentan på fredag att plugga till så jag har något att fylla mina lediga dagar med. Visst är det synd om mig? =)
Men allvarligt, det är faktiskt inte så himla skoj att va ledig när alla andra jobbar...... Som tur är har jag vovven att promenera med.

Nu ska jag snart åka och jobba några timmar på Marängen och sedan ska jag försöka lista ut vad middagsmenyn ska bestå av ikväll. Same problem every day.....

Ikväll ska vi förmodligen dona med bordsplaceringen till bröllopet. Det ska vli skönt att få det klart. Känns lite svårt såhär innan att få till det så alla får trevligt, men det löser sig säkert bara vi sätter igång hopaps jag.

Thyra med mor och far har varit här och fikat på fm. Mycket trevligt. Mitt lilla socker........


           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback