Orange kakel och gröna skåpsluckor......

Så var den här veckan oxå slut. I alla fall i plugg-bemärkelse..... Imorn ska jag jobba på mitt gamla dagis 10-17, sen är det helg, skönt. Sovmorgon, men ändå får man tjäna lite extra cash. Mycket välbehövligt såhär i studenttider.....

Jag klarade i alla fall tentan i endodonti, lovely! Hela 10,5 poäng över godkänd, why did I worry? För att jag är en sån kanske....
Skriver sista tentan för den här terminen nästa fredag i protetik, ska väl gå vägen det oxå hoppas jag. Annars är omtentan på midsommarafton och det vill jag i så stor utsträckning som möjligt försöka undvika.

I helgen ska vi förmodligen (eller jag har bestämt att vi SKA) åka till vårt lilla hus i Hassela och börja bosätta oss. Eller snarare skapa förutsättningar för att kunna över huvud taget kunna vistas där. Stället ska få sig en ordentlig städning och sen hoppas jag på att jag ska få börja riva tapeter i köket!!!! I like...
Köket ska tapetseras om och vi ska även sätta nytt kakel och måla om skåpsluckorna. Orange kakel och gröna luckor är inte riktigt my cup of tea..... Kul, kul!




På söndag är det morsdag och som tur är har jag och syrran varit ute i god tid i år och köpt en jättebra present. Hi, hi!
På söndag em. ska jag på aerobicsledar-uttagning på Friskis, det ska bli kul det med. Har gått lite trögt med det fram till nu men nu hoppas jag att det drar igång på allvar! I wanna dance!

Nu ska snabeldraken få komma fram ur skrubben och ta hand om dammet (???) åt mig.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Wallin

Du är en duktigt pluggjänta vill jag påpeka!

Postat av: Anna Svensson

Skönt att du klarade tentan och du klarar säkerligen nästa också. Omtenta på midsommarafton lät inget vidare.. Själv sitter jag med det sista pluggandet för terminen nu. Ska bli sååå skönt sen.
Trevlig helg!
Pöss & Kräm

2007-05-24 @ 17:21:15
URL: http://www.annsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback