Tenta-fredag

Imorn är det en sån där fredag igen. Tenta-fredag... Endodonti står på schemat (pulpan och sånt inuti tanden) och jag hoppas att det ska gå vägen. Hade föreläsningen i måndags och bara idag på oss att läsa så det ska inte va någon stor tenta är det sagt, I hope!

Så dagen idag har mest gått åt till att plugga och åter plugga. Hann med en sväng på Systemet och Kvantum oxå, man måste ju handla mat, och lite annat.... =)

Nu ska jag åka förbi hos Anna och Kepsen och kolla in deras nya lägenhet, kul, kul! Sen en sväng ut till min mor som jag inte träffat på rätt länge och sen kommer min lilla bäbis, Spira! Har längtat efter henne nu. Nu blir jag hemma rätt länge oxå så då kan hon va hos oss ett tag.

På em och kvällen blir det väl ett sista ryck med läsningen och kanske ska Daniel komma över med sin nya flickvän, spännande!

Break a leg! Adjö...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid lika kul o läsa din blogg! Grattis till Gudmors befattningen, du kommer att va den bästa gudmorsan ever!!! Ha en kanon helg o hälsa Pär! Ses nästa vecka kram fr kakan

2007-05-12 @ 11:17:27
Postat av: Wallin

Det är så kul att han skaffat flicka! Gick tentan bra? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback