Hard work, work!

Ännu en vecka snart förbi. Denna har varit mycket lärorik och intressant ur tandvårdessyfte. Varit med på en massa ex (tanduttagningar), ett op (operation) och lagt 6 bedövningar! Jag är så BRA!
Dessutom har jag lämnat in en av alla de rapporter och hemtentor vi ska göra under praktiken, känns otroligt skönt att få lägga en sak till åt sidan och blicka framåt.

I helgen ska jag jobba på lördagen. På ICA. Det är ju röd lördag denna vecka och då passar man ju gärna på att jobba in lite cash. =)
Pär ska ändå åka och jaga, så jag har inget särskligt planerat, så det passade perfecto!
Jag hoppas att jag ska få träffa Kine och Makrina på lör-em/kväll efter jobbet. Lunchade med Helena idag (mamman) och det var jättemysigt. Så vi pratade lite om att ev ses på lördag. Kul, kul!
Gillar dig jättemycket och uppskattar de stunder vi ses. Även om det är långt mellan gångerna ibland så är allt som vanligt när det händer och det tycker jag om, mycket!

Idag tror jag att Pär köpt ny bil till oss. Han sa då det igår, så jag håller tummarna! =) Vi sålde vår i måndags....
Man blir liksom lite handikappad utan bil när man är van att ha en..... Tur att min snälla mamma har en att låna ut när vi behöver.
Lägger in en bild på nya räsern när den flyttat hem till oss.

Nu ska jag förbereda middagen och åka ut till mor en snabbis, ses!


PS. Systeryster: Love U! Kom ihåg att det är i motvind som en drake stiger..... DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback