Just do it!

Long time no see.......

Nu var det dags att uppdatera lite igen. Tiden går för fort nu och jag hinner inte med...

Förra veckan var en tuff sådan. Skola mån-ons med examinerande seminarier, muntliga framföranden osv. Men som vanligt så löser sig det mesta om man tar en sak i taget och andas med båda brösten.
På ons-em tog jag tåget i motsatt riktning mot vad jag är van, mot Stockholm. Från Centralen till Slussen och sedan buss 437 ut på Värmdö och Lillsveds folkhögskola (mitt i skogen).

Nu väntade 4 dagar med F&S-ledarutbildning. Roligt men otroligt utmattande för både kropp och själ. Dagarna började 8:30 och slutade runt 20:30. Deras innehåll kan bäst beskrivas med träningspas x 2/dag och teoripass/föreläsningar x massor/dag.
Jag somnade gott på kvällarna och ankomstdagens förtret över att det inte fanns nån TV på rummet glömdes bort  fortare än kvickt.


image125


Igårkväll anlände jag till mitt hem och min älskling. För att sedan åka igen imorse till Falun. Men jag fick ju dock 11 hela timmar hemma i Hudiksvall......
Nu är det ändå bara en dag kvar och imornkväll beger jag mig hemöver för en längre tid. Ska bli otroligt skönt att slippa leva i en resväska, slippa en säng som är stenhård, slippa en dusch med noll tryck så man inte kan tvätta håret och framförallt få sova ut på morgonen och va med min gos!

Nu är det bara att ladda inför nästa kurs om ca 4 veckor, heja, heja!

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback