En dag i solen med min solstråle!

Idag har jag och gudmors solstråle haft en dag tillsammans. Och eftersom solen visat upp sig från sin allra bästa sida spenderades hela dagen utomhus - härligt!

Mötte sockertrollet på stan. Kollade in vovvar och annat spännande innan vi tog oss bort till Hemköp för lite handling. Potatis, äpplen och bananer behöver man för att klara dagen. =) Samt två frallor som vi fåglarna vid Lillfjärden skulle få.

        

Sagt och gjort, vi knatade iväg mot pölen mitt i stan och där var fåglarna hungriga vill jag lova.
Jag vart nästan rädd för de flaxande, högljudda och närgångna varelserna med Thyra stortrivdes och ropade: "mera, mera!"

Vi fortsatte sen vår promenad i solen längs Lillfjärden bort mot ÖB. Damen som är stor nu och INTE vill åka vagn gick själv nästa hela vägen, det gäller att inte ha bråttom.....
På ÖB såg vi coola EU-moppar, fina servetter och köpte såpbubblor - oj så kul!



Sen bar det av mot stan igen (nu i vagnen då vi hade solen i ögonen på tillbakavägen och då var bakåtvänd vagn ett bra alternativ tyckte tösen - smart tjej!) för lunch på Radjos med syster Erica och magen.
Thyra mumsade och åt massor som vanligt, ville aldrig sluta. Mysigt att luncha tillsammans alla 3 (+1).



Mätt och belåten slocknade hjärtegrynet på två röda då vagnen började röra sig. Thyra fick en timmes skön och välbehövlig sömn och gudmor fick en timmes underbar vagnspromenad i solen, lovely!
Våra dagar tillsammans är så mysiga och skojsiga. Så ska vi alltid ha det!

Längtar nu oxå efter mina två kommande troll att leka med!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback