Solen lyser, himlen är blå...

Hej hopp!
Vilket fantastiskt väder det är idag. Solen skiner och det känns som att himlen ler. Snott det uttrycket, men tycker det stämmer bra! Synd bara att man inte är ledig och kan njuta av den...

Idag är det även den 1 april vilket innebär tillåtet-att-luras-dag. Skämtet i HT var ju hur kasst som helst, den som gick på det kan ju inte ha alla hemma......
Jag har auskulterat på sjukhustandvården idag och sett en massa parod-patienter (tanslossning). Det var intressant och de som jobbar där är ju så himla gulliga. En toppendag! Fick se två operationer oxå - coolt.

image188

Idag har vår lägehet blivit besiktad. Tog kanske 3 min efter att "gubben" satt foten innanför dörren, nice.
Trodde jag skulle hålla mig från att träna idag och köra ons & tor, men sen var det ett extra insatt pass ikväll som är så himla bra så jag måste bara gå idag oxå tror jag.

Imorn kommer min lärare på besök på kliniken. Lite pirrigt men skönt att få det avklarat sen.

Nu ska jag förbereda middagen; köttfärssås och spagetti. MUMS!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback