UPPSATS; here we come!

Nu är det slut på praktiken för den här gången. Gjorde sista dagen i fredags.
Känns skönt på ett sätt och trist på ett annat... Skönt för att terminen går vidare, och vi närmar oss slutet. Trist för att nu börjar resorna till Falun igen och nu ska vi ta tag i uppsatsen på riktigt. Just uppsatsen känns inte så trist, men lite pirrigt.... Kul ska det i alla fall bli att träffa Anna igen och det är inte särsklit många resor som ska göras än då, typ 1-2 ggr/vecka bara.

Pär har varit ledig i helgen och det har varit jätteskönt. Vovven har varit hos oss oxå.
Igår gjorde vi en dag på stan tillsammans med syster och Micke E. Jag hittade en supersöt Bondelid-klänning på MQ. Kunde inte motstå den så den fick följa med Hanna hem! =) Ska ha den på examen tänkte jag, och vid andra tillfällen i sommar. Den var perfekt, jättefin men ändå rätt enkel och "användbar". Love it!
Syrran och jag tog en fika på det lilla mini-kafét på Käppuddsgatan ovanför "Hudik Hårteam", där det ser ut som man sitter i fönstret om man kollar utifrån. REKOMMENDERAS starkt! Jättemysigt, litet ställe med underbart fika. Allt är hemgjort och otroligt gott!

Lördagskvällen spenderades här hemma i sällskap att Micke E, syrrran och Per. Vi åt pommes och korv, drack rött vin och kollade på TV. Jättemysigt och väldigt lagom.

Ja just! Måste ju dela med mig av den fantastiska nyheten att både Pärtan och jag fick tillbaks på skatten! Tjohoo!!
Det är välbehövliga tusenlappar att köpa gräsklippare, hundgård, tapeter och div annat för. Otroligt lyckliga blev vi!
Nu ska jag njuta av söndagen innan det är dags att imorn ta tåget 05:58 mot Falun......

Ha en skön dag! /H

  Här är vårt hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback