1 day to go

En arbetsdag kvar.... Har nog aldrig längtat efter helgen så mycket som jag gör nu.
Men imorn slutar jag 13:00 och det känns fantastiskt skönt.
När jag slutat imorn ska jag styra mot Bergsjö för att hämta min sockertopp Thyra. Hon ska bo hos oss i helgen för pappa Henrik jobbar i Piteå och mamma Tess ville åka och hälsa på honom en sväng.
Det tyckte vi var bra så vi får ha tösen för oss själva hela helgen. Tyvärr så verkar det ju inte bli något badväder.... Men ett besök på Buspalatset kanske? Julia och Tilda? Mysigt och kul ska det bli i alla fall.

Idag ska jag åka på ICA och göra handlingen för den här veckan. Inte jätteinspirerad, men det är skönt när det är klart och kylskåpet påfyllt igen. Men innan ICA tror jag att det måste bli en blixtvisist ut till trollet Ekvall. Träffade henne inte igår så nu längtar jag!
Pär lät lite sugen på att snusa på bönan han med så kanske åker vi ut på maln senare oxå båda två.
Konstigt att en så liten varelse (som mest bara sover) kan skapa en sånt styr med folk som vill komma och hälsa på, lustigt. =)

Ja, ja nåt mer spännande än så hade jag väl inte att rapportera om just nu.

Pling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback