Another day in paradise

Hej hopp!
Nu hade snart halva veckan gått igen, skönt. Hoppas helgen kommer snart, inga sega dagar tack.
Jag jobbar som vanligt och det knallar på . Börjar bli lite trött nu och längtar efter min semester. Ska jobba den här veckan och nästa, sen väntar två veckor härlig ledighet och framförallt - sovmorgon!

Igår var jag och hälsade på min nya kärlek; lilla bönan på Stråkvägen. Hon kan verkligen vara det vackraste och goaste som finns just nu och det var helt underbart. Love her!
Och lycklig som jag är så ska jag få titta ut till dom en snabbis idag oxå. =) Tror hon redan gillar mig, hi, hi!

Idag ska jag även få träna. Tränade i måndags för första gången på en evighet och det var så himla kul!
Så idag ska jag köra två pass. Nya ledare ska diplomeras och då vill man ju vara där, skoj.

Igår var det även stora städdagen hemma i Vik. Hela huset dammades, dammsögs och skurades.
Lovely! Det är så fint nu.
Efter en vecka med vovven inomhus var det välbehövligt kan jag lova. Men nu är det gjort och det är så skönt och fint.

Nu ska jag återgå till arbetet. Måste även komma ihåg att ringa Tess idag!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra onsdag :)

Postat av: Åsa

Hallå! Ledsen att vi inte va hemma i dag, men tack så mycket för hjälpen! Vi e nog bara hemma i morgon, så kom förbi å snusa lite på tösen om du vill! Hon har badat i kväll, å skrek inte ett dugg!! Såg nästan ut att gilla det!?! Kram!

2008-08-06 @ 23:18:36
Postat av: Hanna

Men lillskruttan! Det var väl så klart mysigare att bada hemma än på BB. Jag kommer kanske förbi en sväng efter jobbet innan jag åker och handlar. Börjar få lite abstinens nu..... =) Puss på er!

2008-08-07 @ 07:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback