Fyra bugg och en coca cola, eller var det gin och tonic?

I lördags var det kalas i Vik. Och vilket kalas sen..... Helt sjukt!
Tror de flesta hade otroligt skoj och jag och Pär är så nöjda man bara kan bli med vår inflyttningsfest/kräftskiva. Det var en toppenkväll helt enkelt. Helt perfekt och sjukt kul!

Kvällen började runt 18:00 när gästerna började komma. Mingel i trädgården med välkomstdrink, mysigt.
Sedan, efter ett smärre kaos när alla pajer skulle värmas och kräftor läggas upp på fat, så kom vi till slut till bords. Många kräftor åts, ännu fler snapsvisor sjöngs och det var fantastiskt trevligt (även om vissa tyckte att tempot var lite väl högt, konstigt...)

Sen var det dags för tävling, inte lekar. Mitt lag vann inte så den behöver vi väl inte orda så mycket mera om.... =)

Sista delmomentet i tävlingen och den resterande kvällens underhållning bestod av singstar. Oslagbart!
Micke fick sjunga "Främling", jag, Anna och Tina fick sjunga schlagers så allt var precis i sin ordning. Så himla roligt.

Klockan hann bli närmare 02:30 när det sista gästerna klev in i taxin. Oj, oj, oj.

Tack alla som kom och gjorde den här kvällen så himla perfekt, rolig och minnesvärd. Kanske blir det en tradition? =)

Kameran och jag är oense som vanligt, så bilder kommer när vi blivit sams eller när Pär ordnat det.
Men en sak kan jag i alla fall avslöja; I rule "fyra bugg och en coca cola". Så de så!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback