Kalasdax!

GRATTIS till Tilda som fyller 8 år idag!

Bruden som just blivit storasyster blir även hela åtta år idag den 14 augusti. Dessutom ska hon börja tvåan om typ en vecka.
Herregud! Den lilla tösen som bara var drygt två år när jag och Pär träffades. Jag förstod inte ett ord av vad krabaten sa, hon hade ett eget litet språk den unga damen, så Julia fick tolka till en början. Haha!
Men nu är hon en stor tjej som minsann vet vad hon vill och gör sig förstådd på de flesta ställen - klart och tydligt! =)

Så ikväll är det alltså kalas på Stråkvägen. Det ska bli mysigt. Hoppas bruden gillar presenterna vi ordnat, själv tycker jag att dom passar alldeles utmärkt! =)

Innan kalaset ska jag åka på en liten shoppingrunda inför kräftskivan. Lidl och ICA ska gås igenom för att införskaffa de sista atiraljerna till lördagen.
Imorn ska det hämtas tält, bord och stolar och förhoppningsvis oxå hinnas med att göra paj. Det är nära nu!

Pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback