SEMESTER

Tjohoo! Nu har Hanna äntligen fått semester! Som jag har längtat den sista veckan.

Två veckor med sovmorgon, ledighet och en massa mys. Kan knappast bli bättre tror jag.

Semestern börjar med rivstart; KRÄFTSKIVA ikväll med 25 gäster! Kul, kul!
Väntar på att kära T ska komma strax. Vi ska börja duka och göra fint i tältet vi ska sitta i ikväll. Enormt stort kan jag säga, skitbra!
Det ska bli så kul, och solen sägs ska komma på kalaset oxå. Trevligt.

Återkommer imorgon eller måndag med förhoppningsvis många roliga och kanske mindre roliga bilder!

TJING!


Kommentarer
Postat av: Anna

Massa tack för gårdagskvällen än en gång!

Måste säga att lite hes är jag efter allt sjungande;-) Men så kul det var!!

Puss!

2008-08-17 @ 19:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback