Stolpe ut

Då var man med på tåget igen. Tillbaka på jobbet alltså....
Dagen började skit rent ut sagt. Önskade att jag stannat hemma en dag till.... Strul med patienter som kommer och inte kommer. Vem ska behandla och inte?
Det var helt enkelt för mycket för mig idag när min hjärna inte kommit upp i optimal hastighet efter magsjukan än. Blä! Riktigt less blev jag där ett tag. Är det verkligen så här det ska va? Ingen bra start helt enkelt.....

Nu längtar jag om möjligt ännu mer till fredag och semester. Bara 2,5 dag kvar nu...

Kräftskivan är i alla fall nåt att se fram emot. Det börjar klarna nu oxå med allt som ska ordnas och fixas, så nu känns det skoj!
Bara vädret blir bra så kommer allt va perfekt.

NU: lunch!

Kommentarer
Postat av: Maya

Men Hanna de där var bra gulligt sagt =) vad glad jag blir. HOppas allting är jättebra med dig och att du får en toppendag.

Kram Maya


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback