Tillbaka till arbetet

Då var det slut på semestern.... Buhuu! Jag vill va ledig meeera.....
Men, men nu är det bara att se framemot jul-ledigheten antar jag. Börjar i alla fall inte förrän 11:00 imorn så det ska bli underbart med en sovmorgon första dagen efter semestern.

Helgen har varit bra, lugn men ändå fullt upp känns det som. Tiden har gått väldans fort.
Lördagen började vi, lilla familjen, med en sovmorgon och sen en långpromenad i skogen - härligt. Lunch här hemma med syster och Per, sedan friserade jag Per lite.
Kl. 15:00 var det dags för mig att köra ae-pass. Efter det blev det ett besök till familjen Ekvall-Ljung för att få snusa lite på Signe (lilltjejen heter så nu). Sen hem och laga tacos, Micke kom och åt med oss.
Lite sneare kom Anna och Daniel oxå och vi fikade, åt popcorn och kollade på Masjävlar.
En liten sväng på stan blev det sen för att se på alla lysen, mysigt.

Idag har vi sovit länge - igen, I love it! Och sen varit till mamma en sväng på fika och hämtat lite ved som vi fått.
Hem och pyssla, stapla veden och dona. Iväg på träning igen, körde ae för Pernilla idag, kl. 18:00 och Pär och vovven for till Hassela. Jaktpremiär imorn.....

Nu har jag fastnat framför datorn alldeles för länge så nu väntar tandborstning och sängen.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback