Dessa arbetsdagar...

...Klockan ringer, man stänger av den några gånger, går ut i morgonrocken med vovven för att hämta tidningen och vovven kissar.
Frukost - alltid samma, klä på, sätta upp håret, borsta tänderna, iväg.
Tråkigt eller skönt att ha samma rutin morgon efter morgon??
Visst vore det kul med förändring, som i mitt fall sträcker sig till ett nytt smörgåspålägg då och då eller fil istället för yoghurt.
Men jag tror dock att jag personligen är alldeles för lat/morgontrött för att stiga upp någon minut tidigare och göra allt i någon annan ordning eller på annat vis. Det här går ju liksom utan att tänka.

Ja, ja nu är det snart ett rutinuppehåll i alla fall då julen snart är här. Mysigt och härligt!
Imorn får jag följa mitt mönster men sen blir det sovmorgon i 2 veckor, tjohoo!

Återgå till arbetet, återgå.

2 dagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback