MÅNDAG - inte jobb

Så sant som det är sagt. Idag är det måndag och jag är leeedig!

Tessan och Thyra skulle till stan idag så jag ska nog leka lite med dom, mitt lilla (stora) socker.

Har precis ringt både SEB och ICA då typ alla mina kort blivit avmagnetiserade, inte kul.
Har haft dom i jackfickan tillsammans med mobilen. Jag vet ju att man inte ska göra så, men är huvet dumt så....
Och eftersom det är helger och röda dagar så får jag nog besvära alla butiker med mitt icke-fungernade kort i typ en och en halv vecka till. Posten och jag är ju inte så såta vänner heller för den delen.....

Igår var det skidpermiär i Hassela, oj så härligt det var.
I min nyinköpta hjälm svichade jag ner för backarna. Otroligt bra backar var det oxå, riktigt najs.
Sen en riktig Mamma Mia!-kväll i soffan. Först dokumentären som gick på TV3 och sen såg vi filmen som vi fick i julklapp.
Var alldeles glad och varm i kroppen när jag gick och la mig. Vaknade med ABBA-låtar på hjärnan, ha ha!

Nu läre jag kasta i mig nån frukost om jag ska hinna med brudarna Sjöstrand-Lindh.

TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback