Nedräkningen har börjat

Nu är det nära! Inte ens en vecka kvar till jul........ Gå fort nu dagarna, tack.

Har kommit på en sak. Det är nog inte bara för att vi har eget hus nu som jag längtar som en galning, det beror med säkerhet även på att jag behöver lite ledighet. Oh sweet ledighet!
Hade inte nån sommarsemester att skryta med direkt då jag precis var nyanställd, så de här två veckorna över jul och nyår känns mycket välkomna.
Två veckor, det är lika mycket som jag var ledig i sommar.

Tror att alla julklappar är i hamn, väntar på några med posten som jag hoppas (Tina) är på gott humör......
Ska väl försöka skrapa ihop nån till älsklingen oxå. Fast vi sa från början att vi inte skulle köpa nåt till varandra så var det någon som ändrade sig i sista stund...... Men det ska nog ordna sig.

Idag ska jag kompa lite på em för att kika igenom staden efter den sista klappen till Pärtan, sen kanske jag hinner hälsa på prinsen oxå innan det är dags för ae.

6 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: Tina

Darling, posten är inte beräknelig, men jag håller tummarna för att det kommer fram... om du inte nämner mitt namn är det säkert större hopp :)

4 arbetsdagar sedan låååångledigt :)

Kram

2008-12-18 @ 08:45:26
Postat av: Hanna

T: Men jag som ringde till posten och sa att det var du som skulle ha paketen, har jag sumpat det nu alltså? =)

Längtar efter dig!

2008-12-18 @ 11:45:54
Postat av: Anna

Vad skönt att du snart är ledig vännen.

Det är du värd! Jag hoppas vi hinner ses innan jul.

Kanske till helgen. Jag börjar bli piggare nu iaf!

Kram

2008-12-18 @ 13:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback