No more 2008... ...året som gått

Nu är de sista dagarna av år 2008 här, vilka jag avnjutit med goda vänner, härlig släkt och mycket mys framför den sprakande brasan hemma i soffan. Tror inte det finns nåt mysigare och mer avkopplande än att lyssna och titta på elden där inne. Det är en sån skön värme som sprider sig i vardagsrummet och man själv blir liksom mysig på nåt sätt.

2008 har varit ett bra år, mycket har hänt.

JAN
- fick veta att J&T skulle bli storasystrar och jag slarvmoster, yey!
- fick veta att jag skulle bli moster, stor lycka!
- tackade ja till tjänsten på Folkis, stor lättnad.

MARS
- vi började kika så smått på hus och fann det vi letade.
- skrev sedan äntligen på papperen och huset var vårt!

APRIL/MAJ
- hårt slit med vårdanalysen till plugget samt examensarbete, men jäklar vad bra det blev. We rock Anna!

JUNI
- examen från tandhygienistprogrammet 5/6.
- började min anställning på Folkis 9/6.
- fick tillträde till huset 16/6 - Patrik började köksmakeovern.
- midsommarfirande i Bergsjö.
- flytten gick på midsommardagen.

JULI
- Hudikkalaset, trevligt.
- Fäviken Game Fair i Åre, tradition numera.

AUG
- lilla Signe kom äntligen ut till oss 1/8.
- semestern började - finally.
- årets kräftskiva/inflyttningsfest i Vik. Party!

SEPT
- "min" tandläkare Anke slutade, stor sorg.
- mosters hjärta behagade komma fram efter 12 dagars övertid 21/9.

NOV
- Thyran fyller 2 år och ska bli storasyster.

DEC
- julfix, Lucia, julgröt och allt som hör julen till. Det är så härligt att ha ett hus! Älskar det.

Imorgon, nyårsafton, skall spenderas i goda vänners lag i Ede, Hassela.
Vårt (mitt) uppdrag är att ordna en smarrig förrätt.
Ska bli spännande att se vilka nyårslöften som ska brytas det kommande året....

Gott Nytt År på ER!
Vi ses och hörs nästa år.


KRAM & KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback