Sköna fredag

Äntligen är helgen här.
Den här veckan har varit lite seg.

Ser gågatan precis från mitt fönster på jobbet och shit vad folk det är på stan idag. Julklappshandlar in i det sista kan man lungt säga.
Var ut en sväng på lunchen och fick kryssa mig igenom folkmassorna för att komma in på Inter Sport.

Jobbar till 16:00 idag, set är segt. Särskilt på en fredag. De andra dagarna är det ju inga problem men just fredagar tycker jag att tiden går väääldigt sakta.
Ska handla lite efter jobbet - blir pekingsoppa ikväll. Har längtat efter det länge nu, mums! Kanske hinner en sväng till prinsen oxå, min lilla goding.
Han bara flinar och skrattar nu, det är så himla härligt.

Idag hoppas jag verkligen att mina julklappar från nätet ligger i brevlådan när jag kommer hem. Skulle ha behövt lämna lite klappar till Thyran i helgen och då hänger det liksom på om posten varit välvillig eller ej.

Nu ska jag spana på lite tänder några timmar till.

5 dagar kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback