TISDAG

Igår var jag på utb i jobbet. Det var intressant och trevligt och oj vilken mat vi fick! För att inte tala om mackorna på fm och kladdkakan på em. Smaskens! Fler utb tack.
Kursen handlade om tandregelring och vad som är viktigt att tänka på i olika åldrar då vi undersöker barn.

Så då blev det väldigt snabbt tisdag.
Kröp i säng tidigt igår redan strx efter 21:00 så det känns som att jag sovit väldigt mycket i natt, lovely!
Efter jobbet ska jag åka på F&S och köra lite i gymet. Hör inte till vanligheterna men ska göra ett försök på Cross-trainern idag, mitt andra försök faktiskt. Inte så dumt.

Imorn är det ons och jag ska få träffa min goding Hannes. Mosters älskling! Han blir så stor den lille prinsen, växer så det knakar.
Sen är det tor och min sista arbetsdag för veckan!

Skön tisdag på er!

Kommentarer
Postat av: Maya Gunnarsson

Jomen självklart att jag kan göra de, ska leta reda på de nu snart så lägger jag ut de senare. Dom blev goda som tusan :)

ha en bra dag.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback