Four times a week

Nu sitter jag här i soffan nyduschad med nytvättat hår. Skönt. Klockan är bara strax efter 19:00 och jag ska mysa hela det som är kvar av den här kvällen. Sweet!

Har kört mitt ae-pass ikväll för 4:e (!!!) gången den här veckan. Egentligen Pernillas dag idag, men hon är sjuk så då hoppar jag in. Var inte så taggad innan men det är nåt som händer bara man får på sig ledar-kläderna. Redan då bli jag lite sugen.

Och sen är det ju hur kul som helst bara man är på plats och får köra igång! =)

Helt otroligt mycket folk har det varit den här veckan oxå och då ör det ju extra roligt. 43 st i torsdags och 35 idag, kul!


Har även beställt kläder, F&S-kläder, ikväll. Längtar tills dom kommer. Den nya kollektionen är så himla fräsch, synd bara att kläderna inte kommer förrän V. 26 eller nåt.... Men den som väntar på nåt gott....... =)


                 I somras - längtar lite tillbax.....


Imorn: Till Falun 05:58 - jey! =(


Kommentarer
Postat av: Bea

Hejsan! Hur är läget med dig? Hur går det borta i falun med studierna? :)

Postat av: Maya

Ja lite heja just nu skulle jag behöva, hehe. Men gick faktiskt bra så jag ska försöka komma igång nu.
Va roligt att du har sånna pass, då kanske man skulle komma och testa ett =)

2008-01-14 @ 17:58:11
URL: http://Mayagunnarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback