Grattis till mig!

Idag är jag glad! Glad men trött tjej....

Gårdagen var en riktig heldag kan man säga. Anlände till F&S kl 11:30 för att stötta och kolla in Larisa som jympade upp 12:00. Hon klarade det galant.
Helena kom och vi pratade. Så skönt att hon var sådär vanlig och mjuk som jag (av någon anledning???) inte hade föväntat mig. Helena är alltså tjejen som diplomerade mig till aerobicsledare igår.

Sen kl. 13:00 var det dags....... *Trumvirvel* Det var jättekul att så många kom och ville va med mig på mitt allra första officiella ae-pass. Vet inte hur många vi va, men det kändes som många i alla fall! =)
Det gick som en dans kan man väl säga. Jag är nöjd med min diplomering.
Blev inget wow-pass tycker jag dock, men jag antar att nervosieten hade ett finger med i spelet.....
Men som sagt, jag är i alla fall nöjd och glad!
Fick några värdefulla tips och råd av Helena efter passet som tål att tänkas på.
Tog tillfället i akt att köra en extra gång på eftermiddgen oxå istället för Pernilla som är sjuk, stackarn. Fick inviga mina ledarkläder och kunde köra ett mer avslappnat pass, roligt!

Så här har ni mig: Nybakad F&S-ledare som är taggad till 110%. Det är ju så KUL!

Idag har jag varit till Falun tur och retur. Har diskuterat vårt PM inför uppsatsen och vi kunde konstatera att vi gjort ett bra jobb. Vi är duktiga Anna och jag! =)

Finns fler saker jag är glad över idag oxå.
Tildan har börjat ta sig fram på kryckor. Mosters lilla stora tjej som är så modig och duktig fast hon "bara" är 7 år med brutet ben och helgipsad! Det ni, det kräver en tuff brud.
Är även glad för andra i min närhet som oxå är nöjda och glada. Då mår jag bra. När min familj och vänner är tillfreds kan även jag känna ett skönt lugn.
Lite luddigt kanske, men mer är så förtäljer inte historien just nu...

Nu Marabou-Daim! CIAO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback