Måndag fjortonde januari tvåtusenåtta

Japps, då var man nyduschad - igen! Känns som jag inte gör annat än tränar och duschar....
Närå, har bara blivit lite mycket veckan som gått och idag.
Kanske var lite onödigt att träna idag, men jag tror nämligen inte att jag kommer kunna träna tis & ons. Sen kör jag AE på tor och sen blir det inge mer träning den här veckan. Så de så!

Jag, Anna och Tina ska dra till Vemdalen över helgen. Jajamän! Inte vill väl vi sitta hemma och uggla när grabbarna åker till Sälen, alperna och allt vad det är. Nääärå! Vi vill ju oxå ha lite skoj!

Idag har jag varit i skolan. Haft seminarium, och fått tillbaka några uppgifter.
Fick VG på en och G+ på den andra - bra jobbat!

Imorn är jag ledig, lovely! Ska dona med lite saker åt Pärtan inför hans alp-resa samt tvätta och greja. Blir väl en repa med dammsugaren oxå nu när vi har vovven hemma..... Blir GALEN på hundhår, och överallt är de dessutom.

        
Mitt lilla gryn som gjort sin första dag på dagis idag!


Nu: tandborstning och sängen! I LOVE.....

Kommentarer
Postat av: Julia

Sötnos vad stor hon har blivigt.


/J


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback