Update

Nu är vår lilla flicka hemma igen.

Men usch så ynklig hon var igår när vi hämtade henne. Alldeles groggy och vinglig på benen (det blev narkos ändå verkade det som) jättetrött och  ville bara sova. Låg i hallen med ledsna ögon och gnällde, stackarn....
Sen det där himlans tratten som hon måste ha på huvet är ingen höjdare tycker Spira.
Hon blir alldeles olycklig och skamsen när man tar på henne den och hon vågar inte röra sig ur fläcken. Uffa!

Så eftermiddagen igår kan man säga blev en vilodag för vårt lilla hjärta.
Det var hemskt att se henne så olik sig... =( Svansen hängde och öronen oxå. Benen lydde inte riktigt och ögonen var bara trötta och ledsna, hua!

image148

                                                                   Stackars liten


Men idag är det en annan fart vill jag lova. Trots att natten varit lite sisådär.....
Somnade bra gjorde vi alla tre tror jag, men vid 01:30 vaknade jag av att skruttan gnällde där ute i hallen. Det är den där satans tratten som spökar, hon vill absolut inte ha den. Hon tycker nog själv att det är SÅ synd om henne som måste ha en sån konstig sak på huvet.
Gick ut och tröstade lite och sen blev det tyst till ca 02:30. Samma sak en gång till.
Den här gången gick Pär upp och la sig bredvid henne på golvet, men så kan vi ju inte ha det. Så vi provade att lämna henne once again.
Tror hon somnade om rätt snabbt och sen har jag inte hört nåt förrän vid 7-tiden imorse.
Är det så här det är att ha barn eller? =)

Men som sagt idag är hon mycket piggare. Stadig på benen, svansen viftar nästan som vanligt och glad på ögonen. Skönt!
Men det är liggvila som gäller i 9 dagar till. Inte Spiras favvo-sysslesättning men, men.....
Är man suuk så är man.

Idag: statistik-tenta 13:00

Kommentarer
Postat av: Maya

Men hej Hanna! Tack så jätte mycket. Om jag ska vara ärlig så är inte jag heller teknisk, har fått hjälp med den faktiskt så du är inte ensam (hehe).
Ja verkligen jag också, en riktig favorit. Nehe men ska lägga ut lite recept och hur man gör sen så kanske de är värt ett försök :)
Ha en bra dag. Kram Maya

Postat av: Julia

Starckas Soira hur mår hon idag då???? Hur länge var du och Pär där????

2008-01-12 @ 09:05:23
URL: http://juliaek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback