En helt vanlig dag

Så var det ny vecka igen. Ett steg närmare semestern som dock känns som en evighet bort.... Men, men jag ska va glad att jag får nån semester.
Idag har vi ahft en helt vanlig dag på Folkis. En bra dag som har gått fort. En del ass och en del egna patienter; lite avtryck, undersökningar, ett återbesök och framförallt inga återbud eller uteblivanden - man blir så lycklig. En bra dag helt enkelt som flutit på precis som den ska.

Idag var även den stora dagen D. Dagen då vi lämnat ifrån oss nycklarna till lägenheten. Vilken befrielse!
Känns obeskrivligt skönt att få lämna den bakom sig. Den tråkigaste biten med hela flytten liksom.

Nu har jag betalat räkningar - mindre kul, och ätit mat. Snart ska jag bege mig mot stan för att träna. Det var jättelängesen så det ska bli roligt. Med Pernilla dessutom, hon brukar ha bra pass.

Sen ikväll när Pär kommit hem ska jag beskåda vår nya gräsklippare. (Som Pär for till Kramfors igår för att köpa)
Känns fantastiskt skönt att äntligen ha en egen, och framförallt en stoor! We have very much grass....

Nu ska jag göra mig klar och åka. Tjing!

 Saknar min sockerböna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback