Hard work, work

Nu! Har man blivit vuxen på riktigt och arbetat de första dagarna på sin fasta anställning. =) That is big!
Jag är allergisk och förkyld på samma gång dessutom så Hanna är lite trött på kvällarna nu.... Mycket nytt på dagarna och inte 100% kry i kroppen, bad combination. Men roligt är det i alla fall att jobba! Weii!

Imorn är det torsdag och min sista sju-till-fyra-dag för den här veckan. J & T har examen och pappa P-A fyller år, så det blir dubbelkalas på Stråkvägen imornkväll, trevligt!
Sen är det fredag och då slutar jag kl .13, tjoho!

Sammanfattningsvis: Jag trivs som fisken på nya jobbet!

På måndag klockan 10:00 blir huset för alltid vårt..... Can't wait!

Pöss och kläm!

Kommentarer
Postat av: Bea

Tjoho arbetskamrat! Tusen tack för att du gick med på att byta fredag med mig! PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback