Lördag tjugoåttonde juni tjugohundraåtta

Helg! Japp, nu är det helg. Så himla skönt. Det var lite speciellt igår när den riktiga fredagskänslan infann sig för första gången på två år. Att veta att nu är det sista arbetsdagen och sen är jag helt ledig i två dagar. Inget plugg - nada!
Härligt.

Idag har jag målat lite i köket och sen spenderat dagen med systeryster på sightseeing i Delsbo/Bobygden och sen lunch på Radjos och lite shopping.
Pär har jobbat. Nu ligger han och sover, är snuvig och riktigt krasslig stackarn...

Såhär får man väl inte säga, men jag tycker det är riktigt skönt med en regndag faktiskt. Bara släppa alla måste om att va ute i solen och bara kunna ha långa jeans, strumpor och skor och dessutom få va inne och slöa framför TV'n och att det är okej. Riktigt skönt ibland tycker jag.
Men en dag räcker, nu vill jag ha sol till veckan och nästa helg.

(Kameran är fortf fucked up, men bilder kommer så fort vi är överens...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback