Tusen, tusen tack!

Puh..... Så var examenshelgen över.
Konstigt. En helg som man gått och väntat på i flera års tid har plötsligt passerat. Men den läre aldrig, aldrig glömmas bort.

Om jag är nöjd? Ni kan aldrig ana. Helt perfekt sammafattar de här dagarna och min högskoleexamen till tandhygienist.
Jag har blivit så uppvaktat som jag aldrig hade kunna tro. Blommor, blommor och en hel del fina presenter.
Dagen igår var helt fantastisk hemma hos mamma och Jonnie på maln. Alla jag ville ha där hos mig var där. Vi åt gott och hade det supermysigt och trevligt på alla sätt. Kunde inte blivit bättre...
Jätteroligt att alla kom, ni gjorde min dag!

Idag har vi sovit länge. Gått en prom i solskenet med älsklingsvovven och sen sol och bad i poolen på maln. Jag och Tilda badade länge två gånger, det var jättehärligt, 22 grader i vattnet. =)
Middagsbjudning med grillat med mamsen och Jonnie nu ikväll, passade perfekt! Jag är lite för slö idag för att kocka själv.
Luften har liksom gått ur. Spänningaran har väl släppt antar jag.....
Jag är trött i kroppen och huvet är lite segt, men jag är så otroligt nöjd och glad över allt som haft med min högskoletid och examen att göra.  TACK ALLA!

Bjuder på några bilder från skolavslutningen i Falun i torsdags och från kalaset igår.
Nu väntar soffan, TV'n och en påse naturgodis.....

        

              

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback